Citrus Twist Guest Designer | Scrapbook Page based on a sketch



Scrapbook Page Based On A Sketch


I'm sharing a scrapbook page based on the October Sketch from Citrus Twist Kits. I hardly ever use sketches. I know this might sound strange to many of you. But I prefer to come up with my own ideas. However, it's part of the Guest Designer work for Citrus Twist Kits to create a layout based on a sketch. And that's what I did. Here is my interpretation of the October Sketch. You can find out more on the Citrus Twist Kits Blog too. Thank you for stopping by. Have a good day, yours Sandra.


Scrapbook Layout frei nach einem Sketch


Auf dem Blog von Citrus Twist Kits zeige ich heute ein Layout, welches auf der Grundlage des Oktober-Sketches von Citrus Twist Kits entstand. Ich bin kein Fan von Sketches, denn nach Vorgaben oder Vorlagen zu scrappen, das liegt mir nicht und ich mache das auch äußerst selten, eigentlich nie. Für das Guest Design bei Citrus Twist Kits habe ich es jedoch getan. Und hier ist meine Umsetzung des Oktober-Sketches. Danke für's Vorbeischauen. Liebe Grüße von eurer Sandra.





October Sketch from Citrus Twist Kits










Keine Kommentare

Vielen Dank für Deinen Kommentar. THANK YOU for your comment ♥.